warra warra

VILKA KOMMER TILLPEACE AND LOVE DÅ??! MANDO DIAO ELLER!!!!!! FEST
Johnossi och hoffmaistro som saknas nu bara! :')

Ikväll vi varit ett gäng brudar hemma hos micka och firat henne, eftersom även hon numera titulerar sig som "myndig". Vi åt nachos, gurka å avokadogeggan som är asgod som jag vet hur man uttalar, men inte hur man stavar till (guacamole?) å de kirrade skönt i kistan! De goda estetsjälarna på fest och har askul (antar jag). Lite ledsen att jag inte kunde närvara, det brukar vara judekul!! (Judekul= kanske hur kul som helst, för man kan inte ha annat än kuuel i den lilla hatten de har...tror jag) Finns det nått jag är sugen på nu så äre warra warra!

Nej nu måste jag seriöst pissa innan jag läker! CU

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0