fattaru

Seriöst. Jag suger på att uppdatera. Men har ingen bloggork kvar. MEN DET KANSKE INTE ÄR SÅ SVÅRT ATT FATTA FÖR DET ÄR JU VÅR!!! Det jag ville komma fram till var att jag älskar våren mer än denna blogg, så därför spenderar jag hellre tid med den :)

Däremot ska jag uppdatera er lite. Jag är numera 18 år och en vecka. Saftigt. Jag hade ett superparty förra helgen, en rockfest för alla mina dudes, som rockade totalt! Tack alla för fina presenter och ert goda sällskap! Jag gillar er!
Bilder kommer väl KANSKE någon gång så småningom. Tills dess, PEACE OUT!

/ E


Kommentarer
Postat av: OLGA

Vi måste bestämma en lördag! :D Nästa lördag är gabbi fortfarande utomlands tror jag, men veckan efter det kanske? <3 <3

2009-05-16 @ 23:26:21
URL: http://oliviay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0