Plugghästen

Det finns inte så många hästar kvar i min närvaro längre. Den jag träffar på oftast är plugghästen. Jag ser den varje gång jag går förbi spegeln och jag blir lika frustrerad varje gång. Sen ser man väl en och en annan tacohäst då och då, men det är ju bara vid speciella tillfällen. he he he....

Nej nog med gnäll! Ska bita i det sura äpplet ett tag till, sen jävlar ska det dansas lyckans tango när skiten är överstökad. Kan bli en syn med tanke på att jag fan inte kan dansa.....?!

Adjö era igelkottar. Hörs och störssssssssss


/ The E

Kommentarer
Postat av: ooolivia!

jag är med dig och dansar tango snart ;) taco-taco-taco-naaaacho!

2009-05-28 @ 21:44:45
URL: http://oliviay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0