The aktivness

Idag har varit en körig dag! 8.30 startades dagen med ett hett gympapass. Svettades som ett bacon och var som vanligt överenergisk. Den fortsatte med en meningslkös lektion kultur och jävla idéhistroria med Ingrid.., sedan lite gehörs och musiklära med Lina. Av våran lilla Darling och engelskalärare Jo fick vi sedan ledigt för att kunna musikalrepa. Kockan 15.00 drag musikalerna igång. Emelie, Hans, Camilla och Alma satte ribban högt med sin tolkning av Chikago. Den var asgrym! Vi körde sedan våran grease och det gick väl hyffsat iaf.

Efter skolan blev det en coffee house-sallad och sedan körsång med che florus chorus! Gick för ovanlighetens skulle ganska bra och var till och med lite roligt. Jag och amanda lämnade dock den sjungande skaran brudar lite tidigare för att spela match på alnö, mot alnö. De fick spö med 6-0 och det blev klirrklirr i kovlands poängburk. Awsome!

Nu är jag trött och mör i kroppen, så det ska bli skönt med lite sömn! Imorgon blir det skola, klippning av håret, sökning efter rockiga grejer och läxor. Hårda tag, men nu kör vi! Snart helg och festjävel så det smäller om det! Alkoholen ska spruta och alla ska dansa och rocka satan, det är vad jag önskar mig!

Vi kanske hörs imorrn! WIE

/ E

Kommentarer
Postat av: M

OMG! två kapitel kvar och jag bölar. jag vet inte om det är för att boken snart är slut eller för att vampyrjäveln äntligen har kommit tillbaka, någonting är det iallafall! I loooooove you!

2009-05-05 @ 18:39:38
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag peppar satan inför fredag snyggjevel! :D

2009-05-07 @ 12:38:40
URL: http://oliviay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0