My Sweet Pearl

Idag 18.00 åkte hon. Min fina lilla Pärla som ligger mig så varmt om hjärtat. Ja, det gör ont och jag kommer sakna henne så som jag förmodligen aldrig har saknat något förrut. Jag vet att det var mitt beslut och att det till viss del borde kännas enklare på så sätt. Kanske kommer det här i längden att vara den bästa lösningen, men just nu känns det bara bara tomt, så fruktansvärt tomt. Det skrämmer mig att veta att livet kommer ta en ny vändning från och med nu. En vändning jag länge trott ska vara den bästa. Jag antar att jag kommer få mitt svar, men kan inte låta bli att undra; till vilket pris?



Bör också tillägga att vi var upp och kollade på stallet och omgivningen idag där Pärlan ska bo, iaf i en månad framöver. Det var jättefint och hon kommer att bli väl omhändertagen. Det är egentligen det viktigaste för mig.


Jag älskar dig babypearl, föralltid. Du är en del av mig.

/ Matte

Kommentarer
Postat av: M

Nu känner jag mig lite för oinformerad faktiskt! Vem har köpt henne ????? Hur kan du sälja Pärlzoooer utan att låta mig ta farväl, snyft!

2009-05-12 @ 08:28:36
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0