I've traveled the world and the seven seas

JAG ÄR HEMMA!!!!!

Hehe juste.. ni kanske inte ens visste att jag varit borta? Ni kanske trodde att min totala brist på närvaro i denna blogg berodde på att jag är slö och dålig på att skriva????!! Men icke. Inte denna gång. I fredags tog nämligen jag och min goda vän amanda vårat pick och pack och tågade ner till västerås och våran lilla sötis madde! Väl där köpte vi jordgubbar, groggvirke och gurka m.m för att sedan åka till hässlö och förfesta!

Madde och hennes klass drog in till stan lite tidigare för att starta igång sin studentskiva på krogen Pluto. Efter en bussfärd och några sinnesförvirringar anlände även jag och amanda till staden. Vi gick och tog en öl (!!!!!!!!) medans vi väntade på att västeråsborna skulle blir klara. Efter avslutad öl (!!!!!!) anlände vi till truppen och intog dansgolvet! Det blev en rolig kväll med många skratt och trevligt umgänge!

Lördag. Vaknade, utan baksmälla alla tre, hemma i maddes krypin. Tog oss en äggmacka och gick sedan ivåg på roll out (flygplansuppvisningar). Jag har nu tydligen sett några av världens coolaste flygplan, bl.a. Spitfire från andra världskriget. Det är ju lite fränt. Typ. Ett par brända axlar senare blev vi glassugna och skrapade ihop några cyklar för att ta oss till McDonalds och testa deras nya glass "Mc Flurry Maräng Swiss", den får 3,5 maränger av 5 möjliga, inte illa! Efter glassen blev det hemfärd till Hässlö och dax att göra sig iordning för en mysmiddag i stan med brudarna. Det blev en riktigt smaklig måltid och lite busigheter. Killen i kassan fick motta 4,50 kr i dricks och en lapp med texten "Till den manlige servitören. Call me if you wanna have fun..." inklusive maddes nummer. Att tillägga är att han ringde upp senare under kvällen! För madde och amandas del blev det senare under samma kväll ett nattdopp, samt att vi alla spelade volleyboll. Riktigt roligt!

Idag, söndag, har vi hunnit med en timmes sol och bad för att sedan vinka av madde och ta tåget tillbaka hem. Nu sitter jag här och ska se om jag kanske kan locka med någon familjemedlem ut på lite kubb!

HÖRES!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0