WOHOOO I'M BACK!!!!!!!!!111

WOHOO i'm back in business kompisar! Nu har jag skaffat lite ork och lite läxor att skjuta upp igen, för att kunna sitta här och tala om allt fantastiskt intressant som händer/ har hänt i mitt liv på senaste! Jippie-ka-yey !

JAG HAR varit på min första krogrunda. Eller mina första kanske jag ska säga. Hela helgen var ett jävla supamarathon, dock ett jävligt roligt sådant! Klart roligast var nog Mr Metal, även kallad Henke. Imagine: 25 bast, svart fett axellångt hår, solbrillor, lite smått rultig och med en club deströyer tröja. Jag skulle tydligen ta hans nummer ifall jag "ville gå på efterfest". Tack ska du ha Henke för inbjudan, men det får bli någon annan gång det. Dock var han snäll och bjöd på öl. Det rockade Fridas och Oskars värld. Jag tror att jag rockade Henkes. HAHAHA .punkt.

Kommande helg väntar Mad the Bads studentskiva. Förmodligen mer alkohol också, vilket känns mindre nödvändigt.. men det blir skojj det med, det vet jag! Tänk att min lilla hästtjej med pokémontröja har blivit så stor och ska ta studenten! Det är så att man vill fälla en tår :')

För övrigt pågår repetetionerna inför 6 juni! Sveriges lilla nationaldag. Den ska firas på stora torget med estet och buller och massa bång! Jag kommer medverka i två nummer: Show must go on och fame. Jag kommer vara asnervösa tjejen och dö lite på fläcken då det är dax, men det ska nog gå bra!

Adios amigos!

/ Your beloving E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0