Adiemus

HEJ ALLA MINA FANS!! Det var inte igår inte! Nej det var förra lördagen ni senast kunde läsa om mina fantastiska upptåg.

Vad har hänt sen dess då?
Jag har ingen aning. Det har jag aldrig när jag ska blogga. Men jag ska ge det ett försök för er skull, mina hjärtegull! (Anstränger mina hjärnceller till bristningsgränsen!) ...Jag har ju haft konsert med kören jag sjunger i "Florus Chorus", för att avrunda kulturskolans 50-årsjubileum. Vi fick sjunga bakom en rätt så fantastisk tjej som heter Anna Stadling, vilket ju var roligt förstås! Jag har skaffat mig en ny favoritlåt i körarrangemang vid namn adiemus. Den är helt asläcker! Ska se om jag kan tuba fram den åt er här nedan...

Och en viktig sak! Jag har äntligen fått SPOTIFY!!!!! Såhär ett år efter alla andra, men endå! Jag är lyckligt lottad! Tack till min vän och granne Jenny för fina hackerkunskaper ;)

Ikväll blir det till att fira den nyblivna 18-åringen Pontus och sedan indieafton på Pipeline! Fifän vad najs! :D

CU. HEDDA


 

/ E

Kommentarer
Postat av: Pallas den bästa någonsin!

MUSTIGTTTTT!!!!

2009-11-22 @ 15:32:27
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0