allt överallt

WHO'S BACK???? JAG ELLER!!!!! HEHEHE

Jaha vad harhänt idag då? Bland annat så har jag sjungit klassisk musik på tyska inför en proffsig dude som kunde både och, och jag kunde inget av det! Intressant, är nog min sammanfattning av det hela.

Seeedan gick jag och fikade med min kära amandy! Mys på ch såklart, vad annars?? inget annat.

Ville ville ville lika mycket som en kille med pille gå på pipeline å kika på vilka det nu än är som spelar där. Jag behöver höra lite nytt. Lite sundsvall. Vad finns här egentligen? Just det, ingen vet. DÄRFÖR!

DETTA SKA GÖRAS I VECKAN SÅ JAG SKRIVER NER DET HÄR SÅ DET INTE GLÖMS BORT!!!!

- skaffa biljett till slagsmålsklubben


Såhär löd en kommentar på you tube om deras låt "Sponsored by Destiny"
-This is the best thing i've ever heard!This song is like having an orgasm for like 5:15 mins. lol

Angående you tube, varför kan ingen heta något normalt där. Det fulaste jag sett idag: gayponyrape (??!) hur kommer man på att man ska heta det liksom? Fattar inte..

Jag fattar aldrig nånting av min blogg. Jag skriver om allt överallt så jag säger bara en sak: lycka till :)

HEJDÅ!!!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0