En kul en natt natt natt

GODDAG! Eller ja, kväll äre väl nu om man ska gå efter ljusets icke existens utanför.

SÅ! Vad har då Elin gjort istället för att blogga? Jo, bland annat så söp hon sin lever till en gulasch och gick på slagsmålsklubben! För första gången på länge så var det faktiskt skitkul att gå ut också! Mycket berodde nog på att humöret var på topp. Jag svängde verkligen mina lurviga på dansgolvet och njöt av att hetsa till syntar i mångfald å tetrismusik. AWESOME! Men nog om det.

Jag lyckades tappa bort min klänning i Emelies ETTA ???????!!!! Hur fan går det till ens.....
Plus min scarf och emelies reservnycklar. Turligt nog så kom det sistnämnda tillbaka iaf!!

Ikväll blir det lugnt med filmmys och kanske lite gotta hos amandy, med henne och emma :) vi ska nog se Upp! :D

/ E


Kommentarer
Postat av: Pantern

HAHAHHAHAH längre än harrypotterböckerna tillsammans:') DÖR haha. Tack för att du tog dig tid att läsa inlägget, och kul att du kommit igång med bloggandet igen:)

2009-11-17 @ 15:37:27
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0