New Moon

Jag har nyss fläkt ned min röv i soffan hemma. FYFAN vad skönt. Har längtat efter den <3
Om det inte vore för att jag och amanda ska iväg och öva lite i kyrkan inför imorrn så skulle jag lätt ha tillåtit mig själv till att slumra en stund.. angående kyrkan så ska vi stå får lite finstämd adventsmusik. Hoppas det går vägen!

Igår skulle vi gå ut. Jag var asjävlataggad på förfesten, men blev under kvällens gång mest less och irriterad..men nog om det.

Dagens lycka var när jag blev hämtad av mamma och pappa och de bjöd på chocolate house! Vi gick sedan en liten stund på stan och jag lyckades hitta en riktigt fin vardagströja. Har ju varit lite inne på rutor ett tag så jag bröt trenden med en randig denna gång ;)

Ikväll ska jag och amanda se på New Moon! Jag är helt lyrisk! Har längtat... Vi ska ha runkeboa till heta vampyrer och varulvar. Sweet!

De var väl allt det! Adios


fulheten.com.  loves it!

/E


Kommentarer
Postat av: olivia

asså runkeboa är det fulaste ordet jag vet... ;)

2009-12-06 @ 18:43:15
Postat av: M

Jag vill ha mer läsning för fan!

den 18:e kommer jag hem så boka in resten av året till din älsklingstremänning :D



pussssssssss

2009-12-08 @ 11:16:02
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0