UPPDATERINGARNAS UPPDATERING

Tjena. Jag trodde statistiken på denna blogg skulle ha stupat rätt ned i graven. Men som vanligt så har jag flest besökare när jag inte skriver..why, why miss american pie, kan man ju undra?

Nu är jag hur som helst här igen, för att stanna vet jag inte..än! Men iaf för att uppdatera er lite!

Jag har ju bland annat hunnit med att ha lov (HAHA), läsa ut Anne Franks dagbok, bakat morotskaka, jobba på ladies night och fira halloween som en självaste king of pop återskapad! Det har ju inte varit helt fel! Dock var lovet liiite för kort som vanligt.Jag hade precis hunnit få dendär sköna "AAAH jag är ledig-känslan", och då började skolan igen... positivt med musiklektionerna iaf! Vet nån förresten om hur man gör om man skulle vilja spela in en låt på skolan i studion där? Det skulle vara ganska roligt att ha faktiskt. :)

I övrigt...

-Mitt och Emelies projektarbete har inte riktigt fått något fotfäste än, men vi ska möta upp Åsis nu nån dag!
-Senså har ju miss matilda olofson kommit upp med en pangidé jag tycker vi ska genomföra också ;)
- Jag ska bli 3434 gånger bättre på att lägga mig i tid. Imorgon satsat jag på 22.30, nedgosad bland kuddar täcke!

Vad tycks Pallas, en liten update som du efterfrågade? ;)

vi slänger in en random bild också. Mina damer och herrar, låt mig presentera VÄRLDENS SNYGGASTE MAN!


Nu ska jag sova gott och drömma att gustav norén och jag skapar ljuv magi...det vore nått det..höhöh! NATTY mina små LARVISAR! pussss :D

/ E

Kommentarer
Postat av: Oscar ESM07B

Om du vill spela in på skolan så får du nog göra det i sångbåset i mudatan. Pierre sa att man slutat låna ut nycklar till kontrollrummet i Studion.

2009-11-06 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0