Mitt testamente

Tjena bloggen.

Idag har jag haft prov i naturkunskap B. Eftersom min hjärna och kemi är så långt ifrån vad en kemisk förening kan bli, så gick det väl inte över förväntan. Självklart var ingenting av det jag kunde skitbra med på provet. Jag planerar dock redan min revansch då biologidelen startar igen! Hejja Elin!

Jag har också hunnit med en körlektion idag. En körlektion med Ingela. Fan, jag gillar henne alltså! Det var en lady för mig! Jag skulle vilja kalla mig och dragläget för goda vänner numera. Ett steg närmare det efterlängtade körkortet!

Sist men inte minst måste jag väl berätta (för de jag inte redan terroriserat med klagomål) om morgondagens friluftslivslektion. Jag, Emelie, Jenny och i princip mode och designklassen ska TÄLTA i tunbyn. Att frysa ihjäl i ett tält är inte alls det värdiga, ärofyllda sätt jag tänkt mig att dö på. Jag tänkte dock snabbt författa mitt testamente här nedan.

Min mobil går till Hans. (Han behöver verkligen uppgradera sig...)
Amanda får mina Aquaskivor, och min säng! (De är kult! Och face it, 15 cm extra säng gör faktiskt skillnad)
Olivia mina böcker och mitt The Sims 3! ( Du kommer spendera många, långa timmar framför datorn)
Moppen får Edholmarn (Det är ett under att hennes kymco fortfarande lever..)
Gabbi får mina gamla dockor (Du finner de på vinden. På detta vis får Bobba några nya lekkamrater också, bra va?)
Mitt röda läppstift går till Camilla som har älskat det lika mycket som jag själv.
Madde får mina tamponger och mina resorb! (För dagar då Malin snott hennes och då bakfyllan är som värst)
Malin R får alla mina gamla godsaker jag sparat från ridningen. (De röda benskydden är de snyggaste jag sett iaf!)


Mitt enda krav är att jag vill ha mina twilightböcker och min grå favvotröja med mig ned i graven! :)

Ps. Om jag överlever och kommer tillbaka med blott lite lunginflamation gäller förstås inte ovanstående ;)

Peace!


Jag skulle förstås kunna tänka mig att ni kastar med denna tröja också! Tack på förhand :)

                                                                                                                                                  / E


Kommentarer
Postat av: M

LITE BESVIKEN ATT JAG INTE FICK SÄNGEN SOM VI HAR SÅ MÅNGA HÄRLIGA MINNEN I, MEN JAG KAN INTE VARA LYCKLIG NOG ÖVER TAMPONGERNA SÅ KLART. DU VET ATT JAG HAR EN TJUVAKTIG SYSTER! lOVE YA !! <3

2009-10-02 @ 17:57:47
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/
Postat av: olivia

JAAAAAA!!! Jag fick det Bästa, det Heliga, the Sims!!

2009-10-06 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0