RIP älskade mobil

Okej bloggen. Jag ska ge SOVA en ärlig chans och gå och lägga mig inom 2 minuter, men innan dess ska jag vara lite Les miserable och berätta vad som har hände mig igår och förändrade mitt liv.

Är ni beredda?!......

..........

Min mobil dog!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:'(( En sorgens dag. Reast in Peace du kära jävla mobiltelefon. Jag hatar dig för att du lämnar mig,men älskar dig trots allt för alla fina stunder du funnits där för mig. KOM TILLBAKAAAAAA!!uuhuhuhuhuhuhu

Nej. sova it is. heido

                                                                                                                                                   / E


Kommentarer
Postat av: Partysandy!

hahahah okeeeej jag erkänner...;) Inte viste jag att du hade blogg inte, från och med nu är jag en trogen läsare:)

2009-10-14 @ 23:56:12
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0