bam bamp bamba, bam bamp bambaaa!

Tjena Bloggen!

Sedan vi senast talades vid har det hänt lite saker: jag har blivit beroende, varit nervös och kollat på disney!
För att få någon rätsida på saker och ting så ska jag sammanfatta lite kort om varje ovannämnd händelse.

Beroendet: Min goda vän Amanda introducerade mig för den nya vampyrserien "True Blood", som många av er säkert redan känner till. Sedan dess är jag fast. Riktigt j*vla fast. Kanske har att göra med att jag är lite svag för vampyrer... (TWILIGHT<3)

Nervösiteten berodde däremot på ett bröllop. Inte mitt givetvis, utan Elin och Christers! Det var en jättefin tillställning, varav jag och mandy blivit tillfrågade att sjunga. Det kändes faktiskt riktigt bra! Men som sagt, det var nervöst innan! Ps. höstbröllop ÄR hur vackert som helst.

Då kommer vi till sista punkten. Disney! Jag, Amanda och Emma jäste ner oss med en gobit och ett glas mjölj framför barndomsklassiskern och en av de absoluta favoriterna: Skönheten och odjuret! Den var precis lik bra som jag kommer ihåg den.. Det är något visst med dessa filmer, de tappar aldrig sin charm. Tur nog!


Avslutar med lite Nemi, för det ÄGER!




                                                                                                                                                 / E


Kommentarer
Postat av: amanda

mjölj är gott

2009-09-22 @ 14:36:00
URL: http://amandany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0