jag har assvårt att komma på rubriker, så denna får duga

Låååång dag idag. Men en bra dag!

Startade morgonen med ORIENTERING på norra. Sammanlagt var vi väl ca 15 st esteter från båda klasserna. En stark insats (...) Eftersom jag är helt talanglös när det gäller att läsa en karta, var detta dock inte dagens höjdpunkt. Men vad gör man inte för sitt gympabetyg? ..och för att sluta lite tidigare..

Jag åt en god sallad på coffee house som smakade himmelrike. Jag är säker på att om det fanns som smak så skulle det garanterat vara apgott.  Så ja, min sallad smakade himmelrike. Mums!

Jag åkte hem och myste ner mig och kollade på lite vampyrer (stuck, stuck, stuck..) och åt morotssoppa som var så j*vla freakin' god! Pappa Lennart Jamie Oliver Wiklund hade gjort det igen! Riktigt god mat alltså!

Gjorde upp planer att möta mina goda vänner emelie och fritchen på pipeline för lite skön musik och en kopp te. Äntligen fick man träffa brudarna igen! Emelie träffar jag ju visserligen typ varje dag, men vi utgör en bra trio, hon jag och frida! Det lilla bandet som spelade var över förväntan och emelie utbytte senare, vad hon förklarade som "fuktiga blickar", med trummisen. Hur det slutade vet jag inte riktigt.... (?)

Nu sitter jag alltså här och skriver i dig min kära lilla blogg, även fast jag tänkte lägga mig för en timme sen. Jag får helt enkelt göra det nu istället. Så godnatt, godnatt!



Osse min lille gosse!                                                                                                                                       / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0