En skopa sunt förnuft, tack

Hej kamrater!

Innan vi går in på lite intressantare områden så ska jag bara släppa loss några snabba ord om min nya livsstil! Denna innehåller en skopa sund förnuft och kanske även någon droppe motivation! Jag har insett att det är precis vad jag behöver. Mitt senaste framsteg är att jag redan nu skickat in en uppgift som ska vara inlämnad senast måndag! Tack så mycket, tack så mycket för era generösa applåder :)

NU till de lite roligare nyheterna! Jag är superlycklig och tacksam över vårshowslåtarna, den vi kört hitills har fungerat kanon! Det gör mig lycklig.

Jag har också tränat igen för första gången på ett tag. Min sjuka har börjat ge med sig och lämnat plats åt lite friska. Jag tackar och tar emot :) tack, och emot.

Imorgon ska jag även ut. Det blir jag och ett härligt litet estet-crew som ska checka in sundsvalls uteliv. Tro't eller ej, men det är på Railway saloon det händer imorrn! Det får bära eller brista!

Så, det var en liten uppdatering. Jag skulle uppskatta ifall ni gjorde samma sak för mig ;)

  / E


Kommentarer
Postat av: olivia

hörde att det var på railway saloon det hände haha ;D

2009-09-05 @ 00:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0