Saknad

Snart har ännu en helg vandrat förbi. Alldeles för korta är de..jag är nämligen redan skolless. Fat egentligen kanske jag har tur. Ännu ett år att tänka, ännu ett år att veta säkert vad man ska göra. Jag går hellre i skola än känner på arbetslösheten, faktiskt.

Jag läste tidigare under kvällen att jag är saknad. Jag saknar också. Nu kommer den sentimentala biten. Jag saknar mina vänner som jag knappt träffar nu för tiden. Jag saknar stallet.

Nej. Nu får det vara nog med bloggande för ikväll. Vi hörs någon annan dag.





                                                                                                                                                      / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0