sprit och glamour

TJENA! FEST ELLER? JA

Matilda fyllde 18 coola bast i tisdags och ikväll firas det med dunderfest på bergeforsparken. För tillfället är jag lite trötta_bruden_91, men planerar att inom kort att ta en uppfriskande dusch och, om det så krävs, en kopp med kaffe och energi! Eftersom det är röda mattan-tema så ska jag kvällen till ära klä mig i en chockrosa partyblåsa, lösögonfransar och världens finaste högklackade skor. Detta ska jag kombinera med sprit och ett glatt humör! Låter som en ganska bra kväll ligger framför mig va? (JA!)

Eventuellt smyger jag med mig en kamera och dokumenterar kvällen litegrann! Om ni har tur lägger jag kanske upp en bild eller två, men hoppas inte på för mycket ;) hähä..





                                                   / E

Kommentarer
Postat av: M

Miss you guys!!

2009-09-26 @ 16:49:41
URL: http://sickcyclecarousel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0