True Blood

YO PIRATES!

Jag lever fortfarande (goda nyheter). Jag dog alltså inte av trötthet imorse som jag hade befarat. Dagen i sig har passerat ganska smidigt och jag har gjort ifrån mig alla eventuella läxor, skönt!

Jag har lite tid att fördriva innan idol börjar, så jag funderar på att börja kika på den hyllade serien "True Blood". Den handlar tydligen om vampyrer, och vad jag har hört ska den vara het... vi får se, men nu startar jag igång den! Bära eller brista!

förresten så ska ni få ett litet smakprov på fulhet senare ikväll, så länge, adios!7


                                                                                                                                    / E


Kommentarer
Postat av: mandy

and ur stuck!

2009-09-18 @ 11:45:45
URL: http://amandany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0