GaGa Oh la la la

LONG TIME NO JÄVLA SEEN ALLS! Här på bloggen alltså...........

Förhoppningsvis så har jag träffat er läsare mer än vad jag har bloggat på senaste. Men som sagt DETTA ÄR JU INTE MIN GREJ SÅ DET VORE JU FULT AV MIG ATT UTLOVA MER TID HÄR. Därför ska jag inte göra det :)

Istället ska jag berätta en sak för er. en ashemlis. JAG ÄR KÄR. I en tjej. Hon heter Lady GaGa och är ascool. Ni kanske har sett henne? Blond, pråliga kläder, musikaliskt begåvad som fan. Så vi har tillbringat en del tid tillsammans på senaste...

Tänkte lägga upp ett klipp här på en av hennes fantastiska låtar, men det verkar inte vilja funka just nu så ni kan ju kika in här igen om nån dag eller så, så hittar ni kanske igen det då!

So long!

/ E

Kommentarer
Postat av: pantern

Tack dannyboy:D skönt med lite uppdatering iaf, så jag har nånting att skratta åt här i min säng med eländiga jävla öroninflammation! hoppas du hade kul ute igår iaf! PUSSS

2010-01-16 @ 23:57:49
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/
Postat av: ANNNNA

hihihi ja, jag älskar det, det är ju supersnyggt! Härligt att du tyckte om ditt också då! :D håhå, visste inte att du läste ens, GREAT! (Y) ;)

2010-01-18 @ 15:57:39
URL: http://annanylander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0