La-la-la-life is wonderful

Idag köpte jag en bo kaspers orkester skiva för tio kronor. Det är den första skivan jag köpt på 100 år..blev skitlycklig! Även första filmen om världens bästa Bridget Jones också, och OC säsong 1 fick följa med hem, de ska jag kolla på någon dag och bara måååå :). Allt detta för 35 kr sammanlagt, helt överkomligt. Erikshjälpen rockar min värld! <3

OCH är så jävla lycklig över att stadshuset finns just nu. Har planerat in ett mångfald glödande nätter i nattvimmlet där den främsta tiden! Vid min sida finner ni Partysandy, någon fler som ska med? FEST ELLER, SPRITEN SPRUTAR O.S.V!!!!!

Jag har dessutom lärt mig att spela lite gitarr. Första tröskeln har jag klampat över, dock väntar barreackorden och lite mera fingerplock. Jag hoppas rolle kan lära mig lite finlir. Jag ser faktiskt verkligen fram emot det!
Fingrarna värker av allt spelande, men de har förhoppningsvis snart lärt sig! haha..

Godnatt!

/ Your E


Kommentarer
Postat av: PARTYSANDY

SPRITEN SKA SPRUTA SOM FAN, STADSHUSET<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 vad duktig du är som lärt dig spela gitarr förresten:) När jag spelade lite gitarr för min musiklärare i 9an sa han att det var det falskaste han någonsin hört på en gitarr:) snällt, nej. PÖASSSSSSS

2010-01-06 @ 18:21:00
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 18:21:35
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/
Postat av: Sandy

BÄTTRE UPPDATERING MIN SKÖNA! SKÄRPNING!

2010-01-12 @ 15:30:33
URL: http://paulinaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0